Jeg bookede direkte hos Silkeborg Vandrehjem, da jeg helst vil betale til dem i stedet for 18% til booking.com eller hotels.com. Det var lidt dyrere, men det var ok. Stor var min undren så da vi pga sygdom, skulle være 3 på værelset i stedet for 4 og vi ikke kunne få lov at ændre type ( samme værelse) og få lidt rabat. Det er i mine øjne virkelig dårlig service. Værelset er det samme og vi har selv linned og håndklæder med. Næste gang booker jeg nok via tredjepart og får bedre vilkår.
Kære Bente, tak for din rating. Vi glæder os over, at du synes om vores beliggenhed og vores rengøringstandard.
Jeg kan godt forstå, at du synes vi har ydet en dårlig service. Men vi har faktisk blot fulgt vores afbestillingsbetingelser som lyder at hvis du vil afbestiller indenfor 7 dage før ankomst så er der ingen refundering. Dog har vi nedjusteret 1 person til vores morgenbuffet og refunderet beløbet for dette.
Du skriver at det havde været billigere og du havde fået bedre vilkår hvis du havde booket via trejdepart. Til dette kan jeg blot sige, at det absolut ikke ville være gældende hos os. Hvis du booker på booking.com så ville du skulle betale ca. 18% ekstra for værelset end du skal på vores egen hjemmeside og hos booking.com ville opholdet være ikke refunderbart og ingen mulighed for ændring af værelsestypen. Det vil sige, at hvis du hos booking.com bestiller et ophold nu med ankomst i juli 2025 og bliver syg / forhindret og du ved det 14 dage før ankomst så går opholdet tabt og der er ingen refundering. Men hvis du har booket på vores egen hjemmeside så kan du frem til 7 dage før ankomst enten ændre eller annullerer opholdet og kun miste en admin. gebyr på kr. 200,- Så jeg vil til enhver tid påstå, at du altid kan finde en billigere pris på værelset og ikke mindst bedre vilkår på vores egen side www.8682.dk fremfor at booke hos 3-part. Vi ønsker faktisk at alle vores danske gæster booker på vores egen side for at få bedre vilkår end hos 3-part. Vi er faktisk kun på 3-parts side for at være synlig for udenlandske gæster.
Bente, ingen skal jeg beklage at du synes du har fået en dårlig service. Det er absolut ikke det vi er kendt for. Vi ønsker dig en rigtig god dag.
Hilsen
Angela