E-handelsbetingelser for DANHOSTEL Helsingør

    Salgs- og leveringsbetingelser
    I det nedenstående finder du nyttige informationer i forbindelse med brug af online booking. Du kan blandt andet læse om, hvordan vi behandler dine indtastede oplysninger, hvordan du modtager din kvittering i forbindelse med et køb og meget mere. Når der i det nedenstående skrives DH anvendes det som et synonym for DANHOSTEL Helsingør

    Betaling
    Alle priser oplyst i DH’s online bookingsystem, er ligesom alle andre steder på hjemmesiden oplyst i danske kroner inklusive moms og alle afgifter, med mindre andet er oplyst og klart fremgår i den pågældende situation.

    Betaling foregår ved at benytte et af de godkendte betalingskort/ kreditkort i online booking, herunder blandt andet Dankort, Visa- og Mastercard. Der er kun pålagt et gebyr på handel, der foregår gennem online booking med ikke danske betalingskort.

    Informationer om handel på Internettet
    Du kan trygt handle på Internettet gennem vores online bookingsystem. Som forbruger er du som udgangspunkt sikret i forhold til eventuel misbrug af dit kreditkort på nettet og derfor er der ikke nogen selvrisiko ved misbrug af dit betalingskort via Internettet. Du kan læse mere om, hvordan du som forbruger, skal forholde dig til betalinger på nettet på følgende hjemmesider: www.betaling.dk, www.fdih.dk.

    Forsendelse og levering
    Du vil ved booking og betaling af et værelse og andre tilkøb, få forevist en kontrakt fra DH, hvori regnskabet for dit køb fremgår. Kontrakten kan printes ud fra hjemmesiden efter gennemført booking og fremsendes ligeledes via e-mail umiddelbart efter købet, hvis korrekt e-mailadresse er oplyst af køber.

    Levering af det bestilte ophold sker ved ankomst til DANHOSTEL Helsingør og afsluttes ved afrejse på den aftalte afrejsedag. Begge disse tidspunkter oplyses i den omtalte kontrakt.


    DH registrerer dit navn, din adresse, din e-mail samt andre oplysninger afgivet i forbindelse med købet i sit kundekartotek. Oplysningerne videregives ikke, men DH beholder ifølge bogføringsloven registreringen i 5 år.

     

    DANHOSTEL Helsingør anvender serverside cookies og en sikker forbindelse til at skabe sikkerheden om de oplysninger, som du afgiver på siden.

    Ved betaling med kreditkort sker registreringen via en sikker server, hvor oplysningerne krypteres før de sendes over Internettet.

    Reklamationsbehandling
    Hvis du af en eller anden grund ikke modtager kontrakten, som bekræfter dit køb og du ikke har modtaget en fejlmeddelelse fra systemet, kan du skrive til nedenstående adresse eller ringe til nedenstående telefonnummer.

    Klager over bookingforløbet, selve bookingen eller opholdet skal ske indenfor rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved almindelig gennemgang af din kontrakt. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. 12 mdr. efter gennemførelse af opholdet ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, med mindre andet er aftalt.

    Når DANHOSTEL Helsingør modtager din klage over en ydelse, behandles klagen hurtigst muligt. DANHOSTEL Helsingør vil tage stilling til om den modtagne vare skal refunderes, ombyttes eller om der skal gives prisnedslag.

    Virksomhedsoplysninger
    DANHOSTEL Helsingør
    Ndr.
    Strandvej 24
    3000 Helsingør
    Tlf.: + 45 4928 4949  Fax: +45 4928 4939
    E-mail: helsingor@danhostel.dk
    Cvr.:64502018